30 oktober 2006

Eindelijk..... het is zover!


Jullie zullen mijn berichten de komende drie weken moeten missen.....Ik ga namelijk eindelijk op vakantie!

Dinsdag 31 oktober 2006 om 14.00 vertrek ik naar Varadero, Cuba voor een welverdiende vakantie. Zondag 19 november 2006 land ik om 11.15 weer op Amsterdam Schiphol Airport.

De komende weken:
  • ga ik me laten verwennen;
  • hoef ik niet te bedenken wat we zullen eten;
  • ga ik lekker uitrusten;
  • hoef ik geen boodschappen te doen;
  • ga ik iedere avond uit eten;
  • hoef ik niet mijn eigen bed op te maken;
  • kan ik zo aanschuiven voor het ontbijt;
  • ga ik genieten van de zon;
  • ga ik een hele stapel boeken lezen;
  • en natuurlijk zoveel als mogelijk cultuur opsnuiven
  • en het land bekijken.
Als dat maar goed gaat, al dat luieren en niets hoeven ;-). Wat een luxe!


Het weer tijdens de vakantie

Oeps, het moet wel beter weer worden, terwijl ik dit bericht maak regent het in Cuba. Duimen jullie voor beter weer? Bedankt!

Ik wens jullie heel veel bakplezier en tot 19 november!


8 opmerkingen:

Lien zei

een supervakantie toegewenst en tot over 3 weken! geniet ervan!

Anoniem zei

Heel veel plezier en geniet van je welverdiende vakantie.

Groetjes Truus

Hammie zei

Hallo Arden,
Ik zal je lekker recepten de komende weken missen. Hoewel, met al die printjes van je die ik heb liggen kom ik de weken wel door. Fijne vakantie en doe maar veel inspiratie op!

Anoniem zei

Een hele fijne vakantie met veel mooi weer toegewenst. Groetjes Wil V

Anoniem zei

Ohh, zal duimen voor je dat je de storm misloopt en zonder problemen kunt vertrekken. Prettige vakantie! Ga je berichtjes nu al missen

Karen Baking Soda zei

Super, een hele fijne vakantie en geniet, geniet, geniet! (and that's an order!)

Anoniem zei

Fyne vakantie Arden en dat mooie weer komt vast nog wel.

Groeten Renée

Anoniem zei

beetje laar maar alsnog een hele fijne vakantie Arden.

groetjes Wilma