16 oktober 2019

Boek Broodjes uit eigen oven, zoet en hartig

Cover

Yeah! Sinds deze week ligt mijn nieuwe boek Broodjes uit eigen oven, zoet en hartig in de winkels en het is ook online te bestellen bij o.a. Bol. Zie daarvoor de link in de rechterkolom. 

Ik ben heel blij met het boek! Het is precies geworden zoals ik voor ogen had. De opmaak is net als mijn twee eerdere boeken fris en vrolijk. Bij alle recepten staat een foto van het eindresultaat en ook staan bij enkele recepten handige stap voor stap foto's. Alle foto's zijn door mijn broer Ridder van Doorne gemaakt. We hebben veel lol gehad bij het maken van alle foto's. Dank broer!


Boek Broodjes uit eigen oven, zoet en hartig


Collage fotos maken boek Broodjes uit eigen oven, zoet en hartig

In het boek staan 42 recepten voor zoete en hartige broodjes in allerlei variaties: advocaatbroodjes, kaneelbroodjes, chocoladekoffiebroodjes, uienkaasstokjes, Italiaanse gehaktbroodjes, kruidenbroodjes met knoflook, worstenbroodjes maar dan anders en nog veel meer heerlijks. In het hoofdstuk Lunchbroodjes vind je recepten voor iets grotere broden, genoeg voor 2-3 personen. Om er enkele te noemen: bietenbrood met walnoten, uienbrood met mosterd, spizaziebrood met feta en ciabatta met olijven. 

Prijs: € 19,99
ISBN: 9789462502116
Forte Uitgevers

Het boek begint met een algemeen gedeelte met daarin uitleg over ingrediënten, bakbenodigdheden, tips bij de recepten en uitleg over brooddeeg vormen.

Verder bevat het drie hoofdstukken: zoete broodjes, hartige broodjes en lunchbroodjes.

Broodjes uit eigen oven, zoet en hartig


Broodjes uit eigen oven, zoet en hartig

Broodjes uit eigen oven, zoet en hartig

Broodjes uit eigen oven, zoet en hartig

Broodjes uit eigen oven, zoet en hartig

Broodjes uit eigen oven, zoet en hartig

Broodjes uit eigen oven, zoet en hartig




3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Levine,
Ik heb het boek gisteren voor mijn verjaardag gekregen, ziet er erg leuk uit, ik zag al een paar lekkere broodjes staan die ik een keer wil gaan bakken. Groet, Janneke

Hanna zei

Dit is fantastisch! :)

Monique zei

Leuk, weer een broodbakboek van jou in mijn kast sinds de sint. Gisteren verdween de stapekl broodjes die ik maakte in no-time. Ik geloof dat ik weer lekker veel ga bakken de komende weken. Mooi boek!