08 oktober 2011

Workshop brood bakken: nieuwe data in oktober, november en december

In mijn vorige bericht schreef ik dat ik vanaf oktober nog meer tijd heb voor Uit de keuken van Levine en dat betekent dat ik ook meer tijd heb voor het geven van workshops.

In het overzicht staan dan ook nieuwe data vermeld voor oktober, november en december. Het overzicht wordt binnenkort nog verder aangevuld. Andere data zijn op aanvraag. "Verzoeknummers" om andere broden/broodjes te leren bakken (bijvoorbeeld croissants) dan vermeld in het overzicht zijn ook mogelijk.

De volledige informatie (locatie, algemene voorwaarden en wijze van aanmelden) is te vinden onder het tabblad Workshop/cursus Brood bakken bovenaan de pagina.

Op vrijdag 2 december geef ik bij kookwinkel Oldenhof een workshop brood bakken voor de feestdagen. Er zijn nog plaatsen beschikbaar. Start is 11.00 uur. Meer info op de site van Oldenhof.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja als ik daar woonde zou ik graag deelnemen.Nooit genoeg oefenen voor brood bakken:)

Nans zei

Wat een prachtige foto's en broden..
Het water loopt me in de mond.

Voorburg is jammer genoeg op dit moment net even te ver om haalbaar te zijn, maar misschien in de toekomst.