16 mei 2018

Blog update en nieuws

Vakantie in Australië

Time flies when you're having fun. Hoogste tijd voor een blog update! Het laatste recept plaatste ik vlak voordat ik naar mijn dochter en schoonzoon in Australië vertrok. Ik had allerlei plannen om tijdens de vier weken in Australië allerlei artikelen te schrijven voor mijn blog, maar daar is helemaal niets van terechtgekomen. Alleen op mijn Facebook pagina Uit de keuken van Levine heb ik mijn lezers regelmatig op de hoogte gehouden van mijn culinaire uitspattingen en bevindingen. Ik heb genoten van mijn tijd daar, de weken zijn werkelijk voorbij gevlogen. Prachtig weer, verschillende uitstapjes met mijn dochter gemaakt, heerlijk gegeten (zowel thuis als in restaurants), geluierd bij het zwembad, mooie natuur gezien, taartjes gekocht bij Adriano Zumbo, een bezoek gebracht aan verschillende bakkerijen, heel veel gekletst, uitgebreid geshopt (de supermarkten daar zijn een Walhalla), regelmatig brood gebakken en voor ik het wist zat ik weer in het vliegtuig richting Nederland. Daarna heb ik echt tijd nodig gehad om weer in het gareel te komen, het heeft zeker vier weken geduurd voordat ik mijn draai weer had gevonden. En nu heb ik heimwee naar Australië, ik vind het een geweldig land. Volgend jaar zes weken?

Mijn zoon moppert intussen dat ik weer recepten op mijn blog moet gaan delen want hij heeft nieuwe inspiratie nodig voor het avondeten en andere vaste lezers van mijn blog vragen om meer broodrecepten. Vanaf nu ga ik dus weer vaker mijn blog voorzien van allerlei lekkers om te koken en te bakken.

En over broodrecepten gesproken ..... Ik heb nieuws! Ik ga een derde boek schrijven 😄. Ik zit nu midden in de nadenk- en recepten schrijven fase en binnenkort ben ik nog vaker in mijn workshopruimte te vinden om naast de workshops (want die gaan gewoon door, kijk voor nieuwe data regelmatig op mijn site Brood bakken met Levine) recepten te gaan testen en testen en testen en testen. De opzet van het derde boek wordt iets anders dan het eerste en het tweede maar zal uiteraard geheel in het teken van allerlei lekkere broodjes staan. Een boek schrijven kost tijd en ik ga die tijd ook nemen. Als alles goed gaat ligt het rond september 2019 in de winkels. Ik zal jullie tussendoor op de hoogte houden, hier op mijn blog en op mijn Facebookpagina.

Als afsluiter van deze blogpost een filmpje dat ik maakte in Listerfield Park, 10 minuten rijden van mijn dochter vandaan. Schattiger dan dit kan bijna niet.

4 opmerkingen:

Coen zei

Wat geweldig nieuws Levine veel succes.

Marianne Martens-Niemeijer zei

Succes met schrijven en testen, Levine. Als je nog testers nodig hebt: ik heb wel tijd om te testen :)

Petra van der Vorst zei

Heel veel succes Levine, ik gebruik je boeken regelmatig, voor een derde boek zal dat niet anders zijn.

Steelstofzuiger zei

Erg veel succes gewenst! Gaat goedkomen!