26 februari 2015

Data workshops brood bakken t/m augustus 2015

Workshopruimte

Het jaar is nog maar twee maanden oud en ik heb het idee dat ik alweer in een stroomversnelling terecht ben gekomen. Allemaal leuke dingen komen op mijn pad.

Mijn boek ‘Brood uit eigen oven’ is alweer aan de tweede druk toe. Het is geweldig om te lezen, te horen en te zien dat veel mensen uit mijn boek aan het bakken zijn en er zo enthousiast over zijn. Nieuwtje: met mijn uitgever ben ik in gesprek over een tweede boek!

De wachtlijst met geïnteresseerden voor een workshop brood bakken is inmiddels alweer aardig lang. Hoogste tijd dus voor weer een nieuwe reeks workshops! Klik hier om naar de pagina te gaan met alle informatie over de verschillende workshops vanaf eind april tot en met augustus 2015.
Tip: als je een workshop wilt volgen, geef je dan snel op. Ze zijn meestal snel vol.

Workshop brood bakken

Bagels en Breads of Sinclair
Op 6, 7, 8 en 9 mei zijn bijzondere workshops gepland. Die ga ik niet zelf geven, maar worden gegeven door de Amerikaanse bakker Mark Sinclair van Sinclair’s Bakery. Mark bakt in en verkoopt zijn brood vanuit een heuse foodtrailer. Op zijn YouTube kanaal kun je een aantal filmpjes bekijken. Ik volg Mark al een aantal jaren, zijn tutorials op zijn vorige site The Back Home Bakery heb ik vele malen bekeken. Ik ben er dan ook trots op dat Mark bij mij in de workshopruimte in Rijswijk een aantal workshops komt geven. Uiteraard ben ik tijdens de workshops van Mark ook aanwezig, net als Freerk van BreadLab. Freerk heeft er trouwens voor gezorgd dat Mark naar Nederland komt. Dank Freerk!



Op 6 mei staan er twee workshop ‘Bagels of Sinclair” gepland en op 7, 8 en 9 mei zijn de ‘Breads of Sinclair’ aan de beurt. Klik hier voor meer informatie over de workshops.

Voordat de nieuwe reeks workshops starten ga ik er in maart/april eerst een aantal weken tussenuit om energie en nieuwe ideeën op te doen. Ik ga 'Down Under', naar mijn dochter die sinds 2013 in Melbourne woont. Ik heb haar al veel te lang niet gezien. En dan hoop ik uiteraard ook zelf een foto van een kangoeroe te kunnen maken :-).

IMG_3478

3 opmerkingen:

ymme zei

Dag Levine,

Ik kijk al uit naar dat 2de boek.
En ik zou in augustus wel eens een workshop willen volgen bij u maar vind ik daar al iets van terug?
Een fijne reis en weerzien met uw dochter.
groetjes,
Ymme

ymme zei

Sorry Levine, ik heb ondertussen de data gevonden. Ik ga zo vlug mogelijk inschrijven.
Ymme

Lot zei

Doen! Zo leuk, lekker en leerzaam.