02 juni 2008

Metamorfose

Even uitleggen waarom het zo stil is op mijn weblog. Dit keer zijn het niet de problemen met onze provider die ervoor zorgen dat ik geen berichten kan plaatsen. Nee, dit keer komt het door ons zelf. Wat begon met het maken van een verlaagd plafond in de badkamer – compleet met ingebouwde radio/speakers met afstandsbediening – is ontaard in een complete metamorfose van ons huis! Onze klusjesman Mike – een geschenk uit de hemel! - is sinds een paar weken druk in de weer om ons hele huis een nieuw aanzien te geven. Iedere dag wordt het weer een stukje mooier.

Mijn computer staat al die weken netjes stofvrij (hoewel?) opgeborgen. Woensdag komen de nieuwe bureaus en worden de nieuwe kasten in elkaar gezet. Dan kan het schoonmaken en het inruimen beginnen. Ik kan niet wachten tot het klaar is :-).

Tot gauw!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wens je veel sterkte met de verbouwing en de "schoonmaak" erna. Weet wat je mee maakt (na de verhuizing heb ik ook m'n zakken vol van troep + schoonmaken enz.) Het is wel fijn als het allemaal zo opknapt en weer in gebruik genomen kan worden.Maar in die tussenliggende periode zou je moeten slapen of op z'n minst met vakantie moeten kunnen. Groetjes Wil V

Anoniem zei

Hoi Arden,
terwijl jij stof zit te happen, doen wij ons tegoed aan heerlijke muffins met roomkaas en jam.
Dat is toch wel zielig.
Ik wens jullie veel sterkte bij de verbouwing. Het zal wel mooi worden.
Gtoeten, Iris.

Anoniem zei

Arden, waar blijven nou toch al die recepten van het heerlijks dat je vast gekookt hebt de afgelopen maanden!

Aranka zei

Ha Arden,

Ik zie reikhalzend uit naar een nieuwe posting van je! Ben je nog steeds druk met verbouwen?

groetjes
Aranka

MrOoijer zei

Hallo Arden, laptopje misschien? Is soms handig, vooral tijdens verbouwingen :-)

Even serieus, geef je nog ergens een cursusje binnenkort?

Mr Ooijer

Levine zei

Sylvia en Aranka: het eerste recept na mijn verbouwingsonderbreking staat erop: hartige broodtaart.

Mr. Ooijer: helaas geef ik binnenkort nergens een cursusje, maar wat niet is kan nog komen .... Ergens naar op zoek? Een broodbakcursus bijvoorbeeld?